توصیه های مبارزات رهایی بخش

اهداف اساسی جنبش
اگر سه هدف زیر شعار اعتراضات و سرلوحه قیام مردم نباشد مردم تبدیل به عمله ای در جهت ایجاد ساختار پیچیده تری از اولیگارشی و دیکتاتوری خواهند شد که براندازی آن مشکل تر خواهد بود.
1) حاکمیت حقوق بشر
2) سکولاریسم
3) دموکراسی

روش های مبارزه
باید توجه داشت حرکتهای بدون سازماندهی و بدون فکر فقط انرژی مردم را تلف خواهد کرد و در حقیقت بسود حاکمیت خواهد بود.
حرکات کوچک و مستمر بهتر از یک راهپیمایی چند هزار نفره است که معترضین را در خطر دستگیری و قتل و شکنجه قرار میدهد.

منعیات:
لطفا از آتش زدن و تخریب اماکن عمومی نظیر مسجد و بانک و اتوبوس و پمپ بنزین خودداری کنید چون اینها اموال عمومی است و از تخریب اینها کک خامنه ای و تروریستهایش نمی گزد بلکه خوشحال هم می شود. تخریب اموال عمومی بهانه تبلیغاتی به رژیم می دهد تا آن دسته از مردم را که ابله و نادان و ساده لوح هستند بر ضد شما برانگیزانند و شما را مخرب اموال مردم معرفی کرده در مجامع بین المللی نیز فرصتی برای توجیه کردن خشونت خود پیدا کنند.

چند روش مبارزه کم خطر
1) اکنون رنگ سبز به عنوان نماد انقلاب جدید است:
· به آنتن اتومبیل خود روبان سبز ببندید
· کاغذهای سبز رنگ به دیوارهای خیابان بچسبانید بدون شعار!!
· رنگ روغنی سبز بصورت قوطی و قلمو یا اسپری بخرید و اتومبیلهای دولتی را بصورت نامنظم و مغشوش سبز رنگ کنید مثلا اتومبیلهای پلیس، اورژانس، آشغالبرهای شهرداری، اتوبوسها و مترو
· روی در مساجد و بسیج ضربدر سبز بزنید
· در کف پارک ها و خیبان ها با اسپری سبز بنویسید جنبش سبز.

2) روی اسکناسها علیه خامنه ای و حکومت شعار بنویسید مثلا 40 اسکناس از بین یک بسته 100 تایی.
مثلا بنویسید مرگ بر خامنه ای، مرگ بر جمهوری اسلامی
ولی بهتر است شعارهای ملایم تری بنویسید:
درود بر دموکراسی
سکولاریسم پیروز است
حقوق بشر باید بر ایران حاکم شود.
3) در کوه ها روی صخره ها شعار علیه حکومت بنویسید البته جایی بنویسید که از دور نتوانند شما را تحت تعقیب قرار دهند.
4) یکی از بهترین نقاط اعتراض استادیوم ها است. معترضین بلیطهای مسابقات فوتبال حتی مسابقات بین تیم های آخر جدول را تهیه کرده :
· با لباس و پرچم سبز و روبنده و نقاب سبز به استادیوم بروید
· اگر می توانید گروه های 100 نفری تشکیل دهید در استادیوم به شعارهای فوتبالی!!! (شیر سماور و ...) علیه مقامات حکومتی بپردازید
· در روی سیمان سکوی استادیوم با رنگ سبز علیه ملایان شعار بنویسید.
5) اسکادران موتور سوار:
· پلاک های موتور را باز کرده به اسپری فلفل و چوب و پتک کوچک مجهز شوید (پتک را به صورت و کله و گردن مهاجم نزنید!!) و در شب این عملیات را انجام دهید. دستکش دست کنید تا اثر انگشتی در هنگام درگیری باقی نگذارید.
· دو اسکادران موتور سوار شوید مثلا دو گروه 4 موتوره هر موتور دو ترک. ترک نشینان مجهز به چوب و پتک و اسپری فلفل. اسکادران عقبی با فاصله 500 متر از اسکادران اول حرکت کند.
· قبل از عملیات مسیر ها را بررسی کنید ببینید کدام در رو دارد کدام فقط برای موتور دررو دارد و برای ماشین ندارد و حتی از چاله چوله های خیابان هم با خبر شوید
· در ساعاتی غیر از ساعت 10 که الله اکبر می گویند مثلا در ساعت 12 یا 2 شب در کوچه پس کوچه ها فریاد مرگ بر خامنه ای و شعارهای ضد حکومتی بدهید. اولا صدا در نیمه شب رسا است دوم اینکه هدف برطرف کردن ترس مردم و شکست اقتدار حاکمیت است.
علت اینکه نباید ساعت 10 باشد این است که در این ساعت جهت شناسایی خانه هایی که الله اکبر می گویند بسیج در خیابان حضور دارد دوم اینکه ممکن است شعارهای تند شما برای مردمی که در بامها الله اکبر می گویند مشکل ساز شود.
· هر دفعه یک محله را انتخاب کنید.
· با سرعتی حرکت یا فرار کنید که بتوانید از همدیگر دفاع کنید.
· اگر کسی از گروه شما گیر بسیج افتاد سایرین برگشته و با پتک و اسپری فلفل بسیجی را ناکار کنند.می توانید بجای شعار دادن به شعار نویسی و نصب اعلامیه روی دیوار اقدام کنید.

۲ نظر:

Unknown گفت...

ایهالناس مسلمان کشی‌یکی‌از سرگرمیهای جدید برای کشورها و دولتهای مسلمان و غیره مسلمان شده. جالب اینجاست که دوستان عزیز آقای احمدی خره،چین و شوروی، قبل از شمارش آرای انتخابات به ایشون تبریک گفتند. کشور چین و شوروی یک ساعت بعد از انتخابات به آنترینژاد تبریک گفتند تو نگو اینها با هم یه قرارهایی دارند و آنهم سرگرمی هست که هر ستاشون دوست دارند و آن هم، مسلمان کشی‌. در ارومجی چین و در چچنیا شوروی و در ایران عزیز دولتها همه مشغول مسلمان کشی‌هستند.احمدی‌نژاد ممکن که خایهٔ امریکا و انگلیس را نمیمالد ولی‌ خوب خایهٔ چین و شوروی را ما چ می‌کند. هی‌نماز جمعه داد میزنم مرگ بر یهودی و صهیونیست تو نگو پولدارترین ادمهایی که شوروی را اداره میکنند یهودی هستند. هر هفته میرم نماز جمعه داد میزنم مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس تو نگو مسلمان کشهای اصلی‌، چین، شوروی و همین رئیس جمهور قلابی خودمون آقای احمقی خره جنایتکار هستند.
«ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»

ناشناس گفت...

در شعارها قدری هم به بی لیاقتی رژیم اشاره کنیم:

سی ساله از بی عرضگی
ایران شده گرسنگی

رهبر بی لیاقت
نون می دونی چه قیمت؟

جمهوری اسلامی
قیمتها کهکشانی

اگر تو ایران کار بود
بسیجی هم انسان بود