فعالیت های روشنگرانه علیه دین اسلام به خیابان های شهر تهران کشیده شده است.

وحشت سایت محسن رضایی (بازتاب) از آغاز حرکات ضد اسلامی در خیابانهای شهر تهران.

http://tabnak.ir/pages/?cid=21518

نقل قول:
بيتفاوتي نهادهاي مسئول نسبت به جريانات فعال فرهنگي در سطح پايتخت، هرج و مرج فرهنگي بزرگي را پديد آورده است، به گونهاي كه روز به روز شاهد افزايش جريانات الحادي و انحرافي با پوششهاي فرقهاي و گروهي در جامعه هستيم.

به گزارش خبرنگار «تابناك» به تازگي كليپي صوتي با نام «سرنوشت آريايي» با بلوتوث و فراگير در ايستگاههاي مترو و ديگر اماكن منتشر شده كه در آن، اهانتهاي شديدي نسبت به اسلام و شخص پيامبر(ص) شده است و تا بدين لحظه، هيچ خبري درباره اقدامات مسئولان در پيگيري و برخورد با عوامل انتشار اين بلوتوث به دست نيامده است.

در اين كار سخيف همچنين تلاش شده است تا مواردي چون تفاوتهاي ايرانيان و اعراب مورد توجه قرار گرفته و از آن سوءاستفاده شود و مخاطب دين اسلام را نيز تنها عربهاي باديهنشين بشناساند.

از سوي ديگر، خبر ميرسد كه گروهي از جوانان در ميادين و اماكن پررفت و آمد تهران كتابچههاي تبليغ مسيحيت با نام «چگونه ميتوان خدا را يافت؟» را رايگان پخش ميكنند.

در اين كتابچهها با اشاره به بخشهايي از انجيل يوحنا، مراحل يافت خدا و ديدن ظاهري، نقشه خدا براي نسل بشر، گناهشناسي و پذيرفتن عيسي (ع)، تنها راه رسيدن به خدا عنوان شده است.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

درود بر شما،
گرامی، پبوند بلاگتان را در بلاگم گذاشتم.
اگر دوست داشتید از بلاگ من هم دیدن نمایید.
پیروز باشید

http://sonbolali.wordpress.com/

arash گفت...

مرگ بر جمهوری اسلامی که ابروی اسلام را برد!